عدسی خیلی باد داره نمیخورم کلا حذف کردم😂
اش رشته رو خوبه دوست دارم با پیاز داغ و کشک
آش رشته
اش رشته😋😋😋😋😋
آش رشته سنگین عدسی بهتره توش کدو حلوایی بزن خ خوشمزه میش
مااش رشته وهمیشه ناهار میخوریم.
من عدسی رو بیشتر دوس دارم
ما برنج نباشه سیر نمیشیم
عدسی آسون تره
خودم عاشق عدسیم
توش یکم گوشت چرخی هم بریز یکم جوپرک و کمی گردو چرخ شده
سیب زمینی هم درسته بنداز پخت له کن دوباره بریز تو
دراخر کمی اب نارنج بزن عالی میشه😍
آش رشتهععع
گزینه سوم نداری؟آخه بنظرم شام حبوبات نخورین بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.