۱۰ پاسخ

من تا حالا ندادم بادام رو تو دهنم میجوم میدم

شیرین کن

من توی پنکیک،اتمیل،دنت،حلوا و فرنچ تست رنده میکنم میدم
فرنی زیاد دوس نداره ولی گهگاه ک میخوره با شیر بادوم درست میکنم

یذره یذره در طول روز قاطی شیرش کن مزشو متوجه نشه

باهاش فرنی..پنکیک ... اوتمیل ...بستنی درست کن

تو خواب بهش بده میخوره

نمیخوره اذیتش نکن همون بادوم داخل موز و میوها بده بهش

منم درست نمیکنم نمیخوره باش فرنی درست میکنم

داخل فرنی بریز براش

چجور درست کردی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرطلایی مامان پسرطلایی ۱ سالگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی