عزیزم منم اندمتریوز داشتم و دارم هر دوقسمت یکی. چهارسانت اون یکی پنج سانت دکتر ام هیچ دارویی نمیداد میگفت برو ای وی اف چون با اندو بارداری طبیعی خیلی سخته و غیر ممکن منم ن پول ای وی اف داشتم ن حتی دلم میخاست انجام بدم بعد سه سال ب طور طبیعی خود ب خود بالطف ومهربونی خدا باردارشدم وتقریبا هفته 14 بارداری ام تاالان هیچ مشکلی نخوردم خداروشکر
هیچی مگه ما که داریم چی شده؟مراقبت غذایی سالم و ورزش خیلی خوبه برای من حتی کوچیکم شدن .دکتر معمولا قرص جلوگیری میده براش
هیچی نمیشههه نترس من داشتم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.