اگه اندومتریوز باشه چه خاکی به سرم میشه😭😭😭😭

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم منم اندمتریوز داشتم و دارم هر دوقسمت یکی. چهارسانت اون یکی پنج سانت دکتر ام هیچ دارویی نمیداد میگفت برو ای وی اف چون با اندو بارداری طبیعی خیلی سخته و غیر ممکن منم ن پول ای وی اف داشتم ن حتی دلم میخاست انجام بدم بعد سه سال ب طور طبیعی خود ب خود بالطف ومهربونی خدا باردارشدم وتقریبا هفته 14 بارداری ام تاالان هیچ مشکلی نخوردم خداروشکر

هیچی مگه ما که داریم چی شده؟مراقبت غذایی سالم و ورزش خیلی خوبه برای من حتی کوچیکم شدن .دکتر معمولا قرص جلوگیری میده براش

هیچی نمیشههه نترس من داشتم خوب شد

سوال های مرتبط