تجربه زایمانم هم نوشتم تاپیکا میتونی بخونی
آره دولتی هم داره باید قبلش بپرسی ازشون
من اپیدورال بودم این بار هم میگیرم بی حسی تو سرم رو من تجربه ندارم خواهر
اپیدورال تو کمر میزنن مثل سزارین
اگه منظورت اپیدوراله که من با اپی بودم
انقباضات و دردهای پیش از زایمان که معمولا خیلی ادم رو خسته و فرسوده میکنه رو نداری میتونی استراحت کنی انرژیتو جمع کنی برای آخر کار که باید زور بزنی انرژی داشته باشی
آخر بار درد داری و حس فشار ولی خب زود تموم میشه
من برای زایمان دومم هم که یکی دو هفته دیگس میگیرم اپیدورالم
من با اپیدورال بودم درد های اول رو هیچی احساس نکردم ولی در اخر این خودتی که باید زور بزنی بچه به دنیا بیاد و هنگام زور زدن هم درد رو احساس میکنی
خیلی خوبه ، البته برای من اپیدورال نبود ، بی حسی رو به سرمم زده بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.