۵ پاسخ

پسرم تولد ۲و۹۰۰بود چون زود دنیا اومد پونزده ماهگی ده و چهارصد یکسالگیشم ده و دویست بود

بنظرم وزنش خوبه.اخه من پسرم وزن تولدش ۳۳۵۰ بود الان ۱۲ کیلوئه دکترش میگه اضافه وزن داره بنظرم وزن دخترت خوبه

بنظرم خوبه.
دختر من 4 کیلو دنیا اومد الان 11 هست

چقدر دختر منه ، دخترم تولد ۳ و نیم بود الان ۹

۳ کیلو ۱۰۰ گرم*

سوال های مرتبط

مامان مریم سادات مامان مریم سادات ۱۴ ماهگی