پسرم تولد ۲و۹۰۰بود چون زود دنیا اومد پونزده ماهگی ده و چهارصد یکسالگیشم ده و دویست بود
بنظرم وزنش خوبه.اخه من پسرم وزن تولدش ۳۳۵۰ بود الان ۱۲ کیلوئه دکترش میگه اضافه وزن داره بنظرم وزن دخترت خوبه
بنظرم خوبه.
دختر من 4 کیلو دنیا اومد الان 11 هست
چقدر دختر منه ، دخترم تولد ۳ و نیم بود الان ۹
۳ کیلو ۱۰۰ گرم*
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.