اره من بروفن دادم بهترم بود
دختر من دردش زیاد بود ایبوپروفن دادم
ایپوبروفن باید حتماً معده پر باشه وگرنه باعث خونریزی معده میشه.
شربت استامینوفن دادم من
هم تبشو خیلی خوب کنترل کرد هم اینکه دیگه ریسک نداشت.
سوال منم هس چون دخترم لب به پاراکید نمیزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.