۴ پاسخ

اره من بروفن دادم بهترم بود

دختر من دردش زیاد بود ایبوپروفن دادم

ایپوبروفن باید حتماً معده پر باشه وگرنه باعث خونریزی معده میشه.
شربت استامینوفن دادم من
هم تبشو خیلی خوب کنترل کرد هم اینکه دیگه ریسک نداشت.

سوال منم هس چون دخترم لب به پاراکید نمیزنه

سوال های مرتبط