۸ پاسخ

بسلامتی مبارک باشه 😍😍

پسر منم سینه خیز اصلا نرفت چند روزه دارع چاردست و پا میره

پسر من نه دندون داره نه سینه خیز میره🥲رو روروئک خونرو واژگون میکنه😂

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

دختر منم از هفت ماهگی عقب عقب میره نمیدونم دیگه کی چهاردست و پا میره

ماشاالله بهش🌹❤
پسر منکه کلا سینه خیز نرف
داشتم نگرانش میشدم دیدم 8ماهگی شروع به چهاردستوپاکرد😑😂

خب اوووخی خداروشکر از این مرحله رد شدی🫠😍
و من در استرس که دخترم‌ مستقل نمیشینه و سینه خیز نمیره🥲

سوال های مرتبط