۱۰ پاسخ

چند روز پیش بود واسه ناهار سه بار غذام سوخت 😁😁😁

وای تمیز کردنشششش

من که اکثیریت یا بی نمک یا خوش نمک توعمرم قابلمه نسوزونده بودم ولی دیگم سوخت

برنجم شفته شد 🥺😂
اینقدر شوهرم خندیده
پیش خودم گفتم تا آبکش کنم یه دراز بکشم ولی خوابم برده بود رو مبل 😂😂😂

وای منم ظهری اومدم برا دسر مهمونی مامانم کیک یخچالی درست کنم جوری خراب کردم که فقط گزاشتمش دم در🫢😂

من اومدم موزر شوهرمو تمیز کنم بگم کمکش کنم خیلی کمکم میکنه زدم ر ی د م به موزرش موهاش شده جنگلی هیچی هم نمیگه بنده خدا😂😂

منو بگو که ساعت 8 شب سوپ گذاشتم خوابم برده تا 9صبح پدر سوپ و قابلمه نانازم درومده کل خونم دودای عجیب و بد بو 😓

جالبه من از وقتی باردار شدم تیز و بز تر و زرنگ تر از قبل شدم غذاهامم خوشمزه تر 😊😉🤗

منکه از وقتی باردار شدم کلا امپراطور بادها شدم وقت به دسته گل نمیرسه💔😂

من از وقتی باردارشدم همش غذاهام یا میسوزه یا بدمزه😁

سوال های مرتبط