براساس تجویز دکتر
چون رفلکس با رفلکس فرق داره بعضی بچه ها شیر نمیخورن دکتر زود شروع میکنه بعضی ها انقد بالا میارن که غذا هم زود شروع شه غذا رو هم بالا میتره بعد زده میشه از غذا برا همین دکتر علاوه براینها براساس وزن و گردن گیری نوزاد و بررسی ستون فقرات تجویز میکنه
ربطی نداره من دخترم رفلاکس نداشت ۴ماهگی سروع کردم
من با تحویز دکتر از اول چهارماهگی لعاب برنج شرو کردم از پنج ماهگی هم فرنی برنح و حریره بادوم شرو کردم
بله چون وزن نمیگیرن
چون وزن نمیگیرن غذا خور شن وزن بگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.