۵ پاسخ

بعضی ها مثل من خریت میکنن من زود شروع کردم بچم کم وزن نبود جاریم گفت من از دو ماهکی غذا دادم منم شروع کردم الان پسرم معدش صبح ها بد جور بو میده این بچمو تا شش ماه غذا نمیدم نمیزارن ک پوشک هم ۱۸ ماهی گرفتم چقد اذیتش کردم شیرم ۱۸ ماهش شد هی گفتن نده دیگه مادر شوهرم میگفت نده میخام برا این یکی جبران کنم

دختر من رفلاکس داشت دکترش گفت پایان ۴ ماهکی شروع کن

گول نخوررر

رفلاکس

کم وزنی

سوال های مرتبط