بخاطررفلاکس وکم وزنی معمولا
بهتره ندی ازهمون ۶ماه بهتره برامعدش
الان مدجدیدش کردن
کاری ب دلیل علمیش ندارم...ولی بخدا من دخترمو بعد واکسن شش ماهگی اونم با هزار ناز وادا میدادم الان ب شدت ناز نازیه واسه غذا خوردن...پسرمم ب خاطر رفلاکسش چهار ماهگی دادم خیلی بهتره اصلا هرچی بدم دوستم نداشته باشه لااقل چند قاشق میخوره خداروشکر
ادامه . .
سلام عزیزم اگر رفلاکس داشته باشه یا کم وزن باشه میگن
وگرنه همان پایان شش ماهگی بهتره
من اصلا ب حرف دکتر گوش ندادم چون پسرم نزدیک ۳ماهگی دوتا دندون در آورده بود من از ۴نیم ماهگی شروع کردم به دادن غذا بهش الآنم ک۵سالشه همه چی میخوره چون از اول هیچی منع نکردم برایش
مامانم میگه ما هم به همه بچه هامون از ۴ ماهگی دادیم
من ک الان شروع کردم میدم بهش ولی چون شیرین نبود نمیخورد اوایل شکر ریختم بعد با دکترش مشورت کردم گفتم شیر خودم بریزم داخلش گفت آخر سر ک با آب درست کردی سفت شد با شیر خودت شلش کن ک اینکارو کردم الان میخوره خداروشکر و خیلی بهتره آنقدر شبا شیر میخورد ک من کم میاوردم الان شبا میدم سیر میشه شیر هم کم تر میخوره قبل خواب
من از ۴ ماهگی دادم
من پسرم ۴ماهگی تمام ۸.۷۵۰ بود شیر خودمم میخوره ولی دکترش گفت فرنی آرد برنج شروع کن بده ربطی ب وزن گرفتن نداره چون پسر من بیشتر از اونی ک باید هست برای این میگن ک بچه کم کم ب بافت غذا عادت کنه
چهارراه شروع کردم ک اشتباه کردم چون وزنگیری بچم عالی بود ، وقتی شروع کردم یهو استپ شد تا شش ماهگی 🤚🏻 انگار بدنش هنگ کنه ، اینسری این بچمو همون شش ماه شروع میکنم
عزیزم به خاطر اینکه بچه خوب وزن نگرفته دکتر اجازه میده از ۴ ماه به بعد یعنی وارد ۵ که بشن غذا کمکی بدیم وقتی بچه درست شیر نخوره مجبوریم دیگه
منم تعجبم همه میگن از ۶ ماهگی ولی تو گهواره همه از ۴ ماهگی شروع میکنن🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.