۶ پاسخ

بیسکویت بالای یکسال. غذا هم از شش ماهگی

6ماه کامل

۶ ماهگی شروع میکنم بیسکوییت مادر هم بهش نمیدم‌ ضرر داره

۶ ماهگی شروع میکنم

من ک زود شروع نمیکنم
ایشالا ۶ ماهش بشه بعد

۵ ماه به بعد

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۳ ماهگی