۴ پاسخ

واکسن شو زدی فرنی شروع کن فقط آرد برنج خودت درست کن بدون ارسینگ

۴ماهگی

شروع۶ماهگی

دکتر پسرم گفت از ۵ ماهگی شروع کن نمیدونم که

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی