۵ پاسخ

۶ ماهگی با پوره میوه و فرنی وحریره وسوپ

بعد واکسن ۶ ماهگی دکتراینو گفت

ازروز اول چهارماهگی با پوره سیب از فرداشم سرلاک برنج

چهار و نیم اول پوره سیب بعد فرنی بعدکدو حلوایی بعد هویج بعد فرنی و خرما اما بچم فرنیو میاره بالا رفلاکس داره الانم یواش یواش سوپ و آبگوشت ...

من از الان مزه مزه نوک انگشت فرنی یا اب مرغ یا ابگوشت نوک انگشتا بدون چربی
اب سیب یکم اب پرتغال در حد چند قطره

سوال های مرتبط