غذای کمکی و از چه زمانی شروع کردین ؟؟ چیا دادین ؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

از ۶ ماهگی زودتر ندی بهش دل و رودش رو خدای نکرده خراب کنی خیلی خطرناکع بخای از ۴ ماهگی بدی ب بچه از ۶ باید بشه

ببخشید گلم...شما دور سر و وزن پسرتون اندازه گرفتید چند بود،؟تو سه ماهگیش

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

اگر بچه رفلاکس نداشته باشه رشدش خوب باشه پایان 6 ماهگی بهتر

ادامه .....

تصویر

سلام عزیزم این متن کمکت میکنه

تصویر

۶ ماهگی قراره شروع کنم. ولی انگار همه از ۴ ماهگی شروع کردن😅

من از چهار ماه شزدع کردم بعش چیزی میدادم
اولین بار تا بیست روز بهش بسکویت مادر میدادم
روزی یک سومشو با شیر خودم قاطی میکردم
دیگه بعدش کم کم پوره سیب زمینی
آب برنج نیم دانه
سرلاک
سوپ

عزيزم از جنس لباس ست زايمانتون راضي هستين ؟
ممكنه اگر عكس از خود لباس داريد بفرستيد ؟

پايان ٤ ماهگي به دستور پزشك گوارش به خاطر رفلاكس

سوال های مرتبط