۱۱ پاسخ

دیجی کالا ک بالا نمیاد برامن نت هاقطعه

تاچن ماهگی قابل استفاده س؟

عزیزم چند خریدی؟

عزیزم ۶ماهگی باید شروع کنی
مگراینکه رفلاکس داشته باشه و دکتر بگه ک غذا بدی
وگرنه ممنوعه

چه صندلی قشنگی.عزیزم میشه قیمتش رو بگید؟

ای خدا چقد گوگولیه 😍خطر نداره برای کمرش از الان نشوندیش ؟

آخی چقد صندلیش جالبه چند گرفتی عزیزم از کجا؟؟؟؟

عزیزم بچه‌هایی که رفلاکس دارن دکتر میگه از ۴ ماهگی شروع کنن بچه ای که مشکل نداره همون ۶ ماهگی

بچه دو ماهه رو نشوندی رو صندلی؟

چون اکثرا نوزادا بخاطر رفلاکس وزن گیری خوبی ندارن برااون دکترااجازه میدن زودتر بخورن امااونایی ک وزنشون اوکیه ۶ ماهگی شروع میکنن

اخی عزیزم چندماهشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلائی 🩷🌸 مامان جوجه طلائی 🩷🌸 ۱۶ ماهگی