دیجی کالا ک بالا نمیاد برامن نت هاقطعه
تاچن ماهگی قابل استفاده س؟
عزیزم چند خریدی؟
عزیزم ۶ماهگی باید شروع کنی
مگراینکه رفلاکس داشته باشه و دکتر بگه ک غذا بدی
وگرنه ممنوعه
چه صندلی قشنگی.عزیزم میشه قیمتش رو بگید؟
ای خدا چقد گوگولیه 😍خطر نداره برای کمرش از الان نشوندیش ؟
آخی چقد صندلیش جالبه چند گرفتی عزیزم از کجا؟؟؟؟
عزیزم بچههایی که رفلاکس دارن دکتر میگه از ۴ ماهگی شروع کنن بچه ای که مشکل نداره همون ۶ ماهگی
بچه دو ماهه رو نشوندی رو صندلی؟
چون اکثرا نوزادا بخاطر رفلاکس وزن گیری خوبی ندارن برااون دکترااجازه میدن زودتر بخورن امااونایی ک وزنشون اوکیه ۶ ماهگی شروع میکنن
اخی عزیزم چندماهشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.