منم زایمان کردم سزارین♥🥹🩵

۱۸ پاسخ

سلام عزیزم کدوم بیمارستان دولتی رفتی ؟پزشک عملت کی بود؟!

عزیزم مبارکه
دردات چجوره؟
چیکار کردی دردات کمتر شد؟
منم یکشنبه سز میشم

قدم نورسیده مبارک 😍

مبارک باشه عزیزم خوش قدم باشه
میشه بگی دکترت کی بود و کدوم بیمارستان بودی از هزینه ها بهمون بگی گلی

مبارکتون باشه عزیزم 🥰 خوش قدم باشه نینی خوشگله♥️

مبارکه عزیزم

مبارکه
خوش قدم باشه
پر از خیر و برکت ❣️

عزیزم چه حس قشنگی کنار اسمت نوشته تولد🥰

مبارک گلم خدا حفظش کنه دکترت کی بود؟ راضی بودی؟

مبارک عزیزم کدوم بیمارستان بودی ؟
طبیعی بودی یا سزارین چقد شد هزینه ات

الهیی بسلامتی عزیزم مبارکا باشه، الان حالت خوبه؟ 🥹

مبارک باشه ...
خیلی خیلی استراحت کن

مبارک باشه

مبارکه گلم چند هفته بودی؟

مبارک عزیزم

ب سلامتی خوش قدم باشه ایشلاه درد داری الان

قدم نورسیده مبارررک🥰

خیلی مبارکه😍😍😍😍 خیلی مواظب خودت باش

سوال های مرتبط

مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان مهوا💕ومهیار🩵 مامان مهوا💕ومهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان👼🏻🩵 مامان نیکان👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد