بالاخره منم دیشت ساعت ۳ شب زایمان کردم🥹🩵
۱۴۰۵/۱/۸

۱۳ پاسخ

ای تخواااا 😍😍😍
قدمی پر خیر و برکت بی انشالله
خوا لین نستینی یاخوا

ای گیانکم شکری خوا پا و قدمی خیر بت گلم دعا بو منیش بکه تخوا🥹

عه مبارکه بالاخره چیکار کردی طبیعیه زایمان کردی دهانه رحمت باز شد

ای ل خوا بزیا بیت ایشالا به نازی دایک و باوک گوره بی🧿🥹
ایسته چونی شکور باشی؟

عزیزم قدم نو رسیدت مبارک باشه
تجربتو بهمون بگو ک چطور بود زایمانت

۱۴۰۵/۲/۸

مبارکه عزیزم خوش قدم باشه 😍❤️ زایمانت سخت بود؟

عزیزم خدا قوت قدم نورسیده مبارک
قدمش برات خیر باشه
هم خودت هم‌نینی سالم و سلامت باشید

قدم نو رسیده مبارک باشه ♥️
طبیعی بودی ؟

مبارکه عکس نی نی هم بزار

بسلامتی عزیزم😍

ب سلامتی عزیزم😍 خوش قدم باشه براتون 😍

مبارکت باشد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیکان👼🏻🩵 مامان نیکان👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان میراث👶🏻🩵 مامان میراث👶🏻🩵 ۴ ماهگی