۴ پاسخ

مرسی عزیزان

جو دوسر پرک بذار حسابی بپزه یک یا دوقاشقش با یکی دولیوان اب میتونی سیب بذاری بپزه باهاش یا موز پوره کنی مخلوط کنی باهاش..

یکم جو دو سپرک با یکم شیر بزار رو گاز‌ بزار خوب نرم بشه بعد موز له کن قاطی کن با یکم شیره خورما

یه قاشق جو پرک یا دوسرپرک بریز تو آب یکبار با سیب بپزه یکبار با خرما بعد له کن بده بخوره ده دقیقه ای میپزه

سوال های مرتبط

مامان گیسو🫧 مامان گیسو🫧 ۱۷ ماهگی
مامان آقا رادمهر🩵 مامان آقا رادمهر🩵 ۱۷ ماهگی
مامان عسل مامان عسل ۱۶ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان سلناو سانیار مامان سلناو سانیار ۱۴ ماهگی