اصلا هیچی لازم نیست من باردکتر مشورت کردم گفت فقط نوک سینه و خود سینه تحریک نشه به مرور خودش خوشک میشه، کن هفته اول خیلی درد داشتم دکتر گفت سوتین سفت ببند و اصلا دست نزن، بعد یه هفته اکی شدم
من رفتم داروخونه نداد
الان که از دوسالگیش گرفتم بازم وقتی فشار میدم یه کوچولو میاد
نمیدونم چرا کامل قطع نمیشه
هیچی نخوری بهتره چون این قرصا هرمون هارو خیلیییی بهم میریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.