تجربه ای از دستگاه زردی نوزاد دارین

۸ پاسخ

اره هردوبچم بستری شدن یکیشون بازردی۱۹،یکیشون با۱۸

عزیزم بسلامتی زایمان کردی ؟؟؟
امروز همش تو فکرت بودم

سعی کن یه پارچه تمیز ببندی چشمش توری نور اذیت میکنه چشم بچه رو یه وری نزار بچه رو خطر داره

من یکیش الان کنارمه میخام پسرمو بذارم

پسرم بخاطر ناسازگاری گروه خونی شدید زردیش بالا بود سه بار دستکاه اوردیم هربار دو روز بعدش چند روز بعد مجدد میرفت بالا در کل تا چهل روز درگیر بودیم

ما دو بار اوردیم خونه ،بچه کوچیک باشه نمیفهمه ،بزرگ بشه نمیمونه

متنفرم ازش یاد بدترین روزام میفتم بچم بزرگ شده بود نمیموند بچت کوچیک باشه راحتی

من سه روزگی‌زردی بچم ۱۴بود دستگاه اوردم خونه دو روز گذاشتم

سوال های مرتبط