ترجیحا اون ۲-۳ روز شیرخشک بده
من تمام ۷۲ ساعت رو شیرخشک دادم و شیرمادر رو قطع میکنم
بنظرم دستگاه بیمارستانا قوی تره ببر اونجا و شیرخشک بده پرستاران واردن
حداقل اونجا مدام ازمایش خونمیگیرن چک میکنن زردی بچه رو
پسر من ۲ روزگی زردیش ۱۵ بود
۳ روز دستگاه آوردیم خونه
شیر خشک دادم بهش هر ۲ساعت یه بار
بعد ۳روز بردم دکتر بهش قرص داد
دوباره بردم دکتر گفت زردیش رفته دیگه نمیخواد بهش قرص بدی یا آزمایش بدی
فقط شیر خودمو اون ۳روز که دستگاه بود ندادم بخوره شیرمو دوشیدم به بچه شیر خشک دادم
زردی دخترم چند روز پیش تا ۲۳ رسید و دو شب بستری شد به ۱۰ رسید مرخص کردن بهتره ببری بیمارستان دستگاه تو خونه خیلی دردسر داره
برگ کلم خوبه ابپز بکن قنداقش بکن داخلش خوبه
بچه من ۱۸بود مرتب دو ساعت یبار از دستگاه در بیار شیر بده خودتم تا میتونی سوپ جو و لبمو ترش بخور چون طبعش سرد معجزه میکنه من بعد ۴۸ ساعت که رفتیم دکتر زردی شده بود ۵ بعدش یکم دوباره بالا میره که طبیعیه ولی دستگاه نمیخواد دیگه فقط شیر مرتب بده
ببر بستری کن زردیش زیاده
من شنیدم خیارم رنده می کنن تو پوشکش بزارن زردیشا می کشه واین که شیر خشک بهش بدید شیر خودت را بدوش ویهش نده
زردی پسر من ۲۰ بود دو روز تو دستگاه بود تند تند شیرش میدادم لباسم دکتر گفت فقط یه لایه تنش باشه بعد دو روز زردیش ۵ شد
قطره شیرخشت از داروخانه گرفتم هر ۸ ساعت ۵ قطره میدم خودمم عرق کاسنی میخورم
دخترم ۱۷ونیم بود ی هفته دستگاه گذاشتم ترنجبین دادم مدام شیر خشک میدادم بعد ۵ روز شد ۱۰ دکتر گف ۲روز دیگه هم بزار که قطره هم بهش میدادم خداروشکر تا ۱۰ روز بعدش کامل از بدنش خارج شد ولی دیگه سینمو نگرفت فقد شیرخشکی شد
نبایدشیرخودتوبخوره عزیزم بایدشیرخشک بدی برگ اسفناج بپزبزارروی کل بدنش خودتم بایدخنکی بخوری
تا میتونی شیر بده
هرچقدر بیشتر شیر بخوره، بیشتر زردی ها دفع میشه
دمای خونه خنک باشه
هر دفعه پوشکش رو باز میکنی باید جیش کرده باشه
اصلا نگران نباش
زردی خیلی زود دفع میشه
ببر حجامت میگن خیلی خوبه زود میاد پایین از پشت گوشش حجامت میکنن
۱۶/۵ خیلی بالاست دکتر نگفت بستریش کنی؟؟
خوب میشه نگران نباش حتی اینجا دیدم ۱۹ هم گفتن خوب شدن گذاشتن دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.