۶ پاسخ

۱۸ زیاده چجور بستریش نکردن

من خواهرشوهرم میگمه بچش زردی داشت از پشت گوش بچه دوتا تیغ زدن
زردیش خیلی کم شده بود

شیرخشک بهش بده سریع میاد پایین پسر من ۱۲بود شیرخشک دادم دستگاه هم گذاشتم. خوب شد

خوب میشه عزیژم همه بچه ها دارن.

ایشالا میشه عزیزم نگران نباش بچه منم بود خوب شد مرتب بزارش زیر نور

خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری