۵ پاسخ

اره جرم فراوونه واحتمال اینکه داره پوسیده میشه

به نظرم انجام ندی بهتره بعد از جرمیگیری دندونا ضعیف میشن شکننده میشن من کردم دندونام چند تا بعد ۳ ماه از جرمگیری تیکه ازشون افتاد

جرم گیری نکنیا دهنت بعدش بوی بد میده

آره جرمه
باید بری دندون پزشکی جرمگیری کنی

اره جرمه‌
باید جرمگیری کنی

سوال های مرتبط