اره جرم فراوونه واحتمال اینکه داره پوسیده میشه
به نظرم انجام ندی بهتره بعد از جرمیگیری دندونا ضعیف میشن شکننده میشن من کردم دندونام چند تا بعد ۳ ماه از جرمگیری تیکه ازشون افتاد
جرم گیری نکنیا دهنت بعدش بوی بد میده
آره جرمه
باید بری دندون پزشکی جرمگیری کنی
اره جرمه
باید جرمگیری کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.