دوستان قمی ی رستوران خوب معرفی میکنید

۳ پاسخ

خاتم ، ۴۵ متری صدوق

رستوران با کیفیت نمونه تو بلوار امین
مرتضوی

فست فود قطعا اول پیتزا رُز
ارزندی هم بد نیست

همبرگری اول پَن برگر تو باجک😂 چون مال خودمونه😝 البته برگرهامون تعریفیه خداییش

شهر غذا تو صفاشهر خیلیییییی غذاش عالیه البته کترینگ و فقط بیرون بر
شهر افتاب پریشب دعوت بودیم خیلی خوشمره بود غذاش محیطش هم خیلی قشنگ بود تعریف ملک هم شنیدم اما نرفتم
ولی اولیو به شدت پیشنهاد میکنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی