مامانا بچه هاتون از کی چهاردست و پا رفتن؟تمرین کردین؟

۳ پاسخ

عزیزم دختر من تازه ده روزه که داره 4دست و پا میره.

پسر منم سینه خیز میره .میشینه .حالت ۴دستا وایمیسته ولی نمیتونه بره

بچه منم نمیره هنوز

سوال های مرتبط