۴ پاسخ

پسر منم هست
بردم دکتر میگه بیش فعالی شدید داره

پسر چهار ساله منم همین طوره

همه ی بچه های الان همینن 😏🤥

پا گوشی میشینه؟

سوال های مرتبط