۲ پاسخ

ببین دندون نمیخوادبراش بیرون بیاد

همین واکسن دلیلشه نگران نباش ... سرماخورده چیزی نیس که؟مثلا گلوش عفونت یا التهاب نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان یوزارسیف مامان یوزارسیف ۲ سالگی