۸ پاسخ

منکه استراحت مطلق نیستمم همینم

منم همینم دق کردم خسته شدم چقدر دیگه بخوابم تا روزا بگذره

من دو سه روز اینجور بودم
منم استراحتی ام همش تو خونه
یکم رفتم بیرون حالم بهتر شد امروز

وای نگو از استراحت مطلق ،سه ماهه که استراحت مطلق ام خیلی عذاب آوره😓

منم استراحت مطلقم و نگران زایمان زودرس تنها جایی ک میتونم برم سرویس منم زود رنج شدم

دقیقا منم الان دو هفته هست اینجوریم🫠 اومدم تو ماه هشت انگار افسرده شدم

سطح هورمونات نوسان داره منم گاهی همینجورم .

خوب سخته دیگه من یه روز خوابیدم داشتم دیونه میشدم تا رفتم دکتر گفت لازم نیست استراحت مطلق باشی انگار خدا دنیا را بهم داد خدا بهت صبر تحمل بده

سوال های مرتبط