۷ پاسخ

انگاری هممون اینجوری شدیم
منم 17 روز تاخیر داشتم چهار تا بی بی چکم زدم ازمایشم رفتم همه منفی اخرم پریود شدم

منم ۴ روز تاخیر دارم تستم هم منفی شده 😕علائم پریودی به شدت دارم
ولی سوزش معده هم دارم

منم هشت روز عقب انداخته بودم جعفری و دمنوش گلاب زعفرون خوردم اومد خداروشکر

من می‌خوام الان برم عروس پشت پرده بگیرم بخورم 🤭🫣

پریود میشی بابا من ۲0روزم تاخیر داشتم و شدم

من اینسری ۲۰ روز تاخیر داشتم

منم یه ماهه عقب انداختم روز جمعه بی بی چک زدم منفی بود نمیدونم چراپریودنشدم این ماه یه ماه شده

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی