۱۳ پاسخ

مامان
بابا
ننه
نونی(اسم خووشو میگه)
هاپ هاپ
بع بع
دد
بابای
به به
اه
دوغ
داغ
علی
ممد
عمو
جوجی
اوف
دادا

پسر من که تو این سن ماه هست فقط دددد بابا قاقا کاکا ادی همین

بابا_آقایی(به پدر شوهرم میگه خیلی هم دوستش داره😄) _ماما _عمه _ نی نی _آب _هاپو

اینارو بلده بگه تازه اولین کلمه ای هم که گفت عمه بود😂

آب فقط
اونم چون‌خیلیییی تکرار کردم‌موقع اب دادن کلمه آب رو
چون‌نگران‌بودم تشنه بشه نفهمم گیر دادم به کلمه آب 😆

دد بابا
یفت(رفت) نه اره
خیلی چیزا میگه ولی بچه هاخیلی باهم متفاوتن اصلا نگران نباش
براش کتاب داستان بخون و باهاش حرف بزن
مثلا اسباب بازی بهت نشون میده بگو ماشین قرمز
بازی کنیم
بریم بیرون
غذابخوریم
حرف زدنت خیلی تاثیر داره

افتاد رو ميگه ( اوتاد ) ، بابا ماما صداي بعضي از حيوونا مثه گاو و زنبور و گربه و ببعي ، به به ، پيف ، دور دور ، باي باي ، كفش ( كش) و ...

خیلی حرف میزنه واسه خودش
بابا مامان مامانی بابایی آجی دادا عمو عمه نی نی آب بده به به هام نانی هاپو میو ما ببیی قوقولی جوجی بیب بیب جیجی پیف ددر بابای جوجوپر نانای تاب تاب عباسی
باهاش خیلی حرف می‌زنیم و بیرون می‌بریم نشونش میدیم

رایان میگه
هاپو
آبه
پوبا(پویان)
نانا (هانا)دختر خالش
چته
ای چیه
اجیش پل(گنجیشک پر)
بده
مامایی
بابا
ننه
دده
گاهی میگه ددا(غذا)
نای نایی یعنی آهنگ بزاریم برقصه😂دیگه همینا رو بلده

پسرم من همه جی میگه.

بابا ، به به ، اه ، هاپ هاپ ، بو ( صدای گربه ) ، مامانم بلده ولی دیگه نمیگه

پسر من فقط دست با گاگا

همون بابا رم نمیگه😂

هیچی نمیگه دختر من

سوال های مرتبط