۷ پاسخ

من دادم چنباری اما کمرنگ و در حد کم .چون میخوردم نگاه میکرد میخواست

نه عزیزم نباید داد
خیلیا هرچی برسه دستشون میدن ب بچه متاسفانه

یکم بده من اینجوری نیست هر روز بدم

کم رنگ کم رنگ بده

چایی که شبیه چاییه تریاکیا باشه نه
ولی من تاحالا شده یه قاشق چایی با دو سه قاشق آب قاطی کردم دادمش
بعدش خوش اخلاق شده بود بچه😐😂🤦🏻‍♀️

دختر من خیییلی از اول به چایی نگاه میکرد یا جدیدا گرریه میکنه میخواد مجبورا بعضی روزا یه کم میدم ولی انقد کمرنگ ک انگار آب جوشه

کم خونی

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان عمــــــاد مامان عمــــــاد ۱ سالگی
مامان آرینا مامان آرینا ۱۳ ماهگی
مامان محمدهادی مامان محمدهادی ۱۳ ماهگی
مامان آرسام و شاهان مامان آرسام و شاهان ۱۶ ماهگی
مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۳ ماهگی