۳ پاسخ

سلام نه چه مشکلی
معمولا تا ۴۰روز میگن پرهیز غذایی کنین تا معده بچه رشد کنه و اذیت نشه. بعدش موردی نداره هرچی بخوری، مگر اینکه بچه به چیزی حساسیت داشته باشه و نباید خورد
وگرنه مگه میشه تا ۲سال هیچی نخورد!

نه بابا چه ربطی داره حتا فلفل تند هم بخو ی مزه شیرو بد نمیکنه

نه عزیزم خاصیت هم داره

سوال های مرتبط

مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان درسا جون 💖 مامان درسا جون 💖 ۹ ماهگی