گوجه سبز و چقاله تو شیردهی مشکلی نداره ؟

۹ پاسخ

میگن میوه نارس تو بارداری و شیردهی نخورین من ک میترسم نخوردم🥴

اصولا بخاطر سرد بودن یسری میوه ها میگن نخور چون شاید دلدرد بگیره پس اگر خوردی یا با نعناع و نمک بخور یا بعدش چایی نبات بخور ولی من بچم شدیدا گرماییه سردیجات میخورم اذیت نمیشه

باعث دلدردمیشه فکرکنم

چجو مشکل نداره نخوریا

فهمیدی ب منم بگو

من امروز خوردم پسرم اذیت شد جیغ میزد

نه چه مشکلی داره من خوردم نه خودم نه بچم اذیت نشدیم

من چاقاله خوردم مشکلی پیش نیومد

من خوردم گوجه سبز

سوال های مرتبط

مامان Sobhan👶🐥🐾 مامان Sobhan👶🐥🐾 ۱۵ ماهگی
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان سید تیام مامان سید تیام ۷ ماهگی