۸ پاسخ

منم امروز انجام دادم دکترم گفت دو هفته دیگه آزمایش بده دقیقا همون ۱۶ شما

اره اونایی ک تنبلی دارن دیرتره تخمکگذاریشون ایشالا میگیره

من امروز سه روز که ای یو ای کردم🫠

چقدر دیر انجام دادی

من روز۱۲کردم

۷تا فولیکول غالب دارم نمیگیره نمیدونم چیکارکنم یه آی وی اف منفی هم بودم

من روز یازدهم آی یوآی هست با تست منفی برای بارچهارم

چرا دیر انجام داد؟
دختره دیگه اگه نمیگرفت که انجام نمی‌داد برات ب این چیزا فکر نکن ایشالا میگیره برات

سوال های مرتبط