ندادن 👌🏻
وازکتومی..
نریزه داخل👌
اراده 😃
تو این قرن دیگه فکر نمیکنم بارداری ناخواسته معنی داشته باشه
ما کاندوم راحت اسون خیالت تخت
فکر نکنم کاندوم خطا داشته باشه
اما بقیه اعم از قرص طبیعی آ یو دی
همه خطا داشتن
رابطه نداشتن😁
هیچ روشی صددرصد نیس همشون خطا دارن
ولی کاندوم از همه راحتتر و بی عارضه تره
ما از اول همین بودیم خداروشکر خطا نداشت
ولی خب بازم میگم هیچ روشی صددرصدی نیس
فکر کنم کاندوم
طبیعی
کاندومممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.