۸ پاسخ

ندادن 👌🏻

وازکتومی..

نریزه داخل👌

اراده 😃
تو این قرن دیگه فکر نمیکنم بارداری ناخواسته معنی داشته باشه

ما کاندوم راحت اسون خیالت تخت
فکر نکنم کاندوم خطا داشته باشه
اما بقیه اعم از قرص طبیعی آ یو دی
همه خطا داشتن

رابطه نداشتن😁
هیچ روشی صددرصد نیس همشون خطا دارن
ولی کاندوم از همه راحتتر و بی عارضه تره
ما از اول همین بودیم خداروشکر خطا نداشت
ولی خب بازم میگم هیچ روشی صددرصدی نیس

فکر کنم کاندوم

طبیعی
کاندومممم

سوال های مرتبط