۲۷ پاسخ

کاندوم

طبیعی

شاید باورت نشه ولی من ۸ سال جلوگیری طبیعی داشتم

طبیعی و کاندوم یوقتام قرص

طبیعی

واقعاهم طبیعی روش نیس منم جلوگیریم طبیعی بودمیگفتم تانخوایم اصلابادارنمیشم تودوران بادارم هم جلوگیری طبیعی داشتیم تادخترم 14ماهش شدفهمیدم بادارشدم بااینکه اصلاشوهرم آبش همش می‌ریخت بیرون وقتی رفتم دکترقلبشم تشکیل شده بود
ولی بعداین که به سلامتی خوشی بچه مون بدنیابیادحتماازکاندوم استفاده میکنم .

من دخترم که دنیا اومد.ببعدش ۸ سال جلوگیری داشتیم.طبیعی😁

طبیعی من 10ساله ازدواج کردم

ی سال طبیعی بعدش شاهان اومد
دوباره بعددزایمان بکسال و نبمه طبیعی

من بعداز ۸ سال باردار شدم طبیعی 😅

کاندوم

من ۷ ساله ولی بعد ۵ سال دوقلوهام دنیا اومدن
اون موقع طبیعی بود روش جلوگیری
بعدش هم طبیعی الان سه ماهه بخاطر نامنظم بودن پریود فرص جلوگیری میخورم

طبیعیه طبیعیه
اصلا تا به حال نه کاندوم دیدم تو زندگیم و نه قرص خوردم
به محضی که شوهرم میفمهمه ...
سریع میریزه بیرون

طبیعی

طبیعی

ازاول تا الان طبیعی

طبیعی روش جلوگیری نیست
همه شمایی که طبیعی جلوگیری میکنید فردا که حامله شدید میاین اینجا میگین وای از کجا اومد خودم تو شوکم چجوری سقط کنم

۱۴ساله ازدواج کردیم. طبیعی

بنام خدا هیچ روشی
باردار نمیشم
این دخترمم بزور اصلاح سبک و ورزش باردارشدم😁

قرص میخورم

طبیعی 😄

قرص میخوردم

طبیعی!!!! به راحتی

۱۴سال ازدواج کردم طبیعی جلو گیری میکردیم بار داری دوم هم خودمون میخواستیم گذاشتیم به امون خدا باردار شدم

۹ ساله ازدواج کردم از اول طبیعی بود

کاندوم ولی جدیدا هیچی 🤣
شوهرم انگار دل ب دریا زده
البته من که بچه نمیخوام😱

طبیعی😁

سوال های مرتبط

مامان آرسام‌🐥تودلی🐣 مامان آرسام‌🐥تودلی🐣 ۱ سالگی