۷ پاسخ

من که طبیعی بودم دکتر گفت از روز دوازدهم ببند
سزارینیا که خیلی بیشتر باید صبر کنن فک کنم🤔

سزارین بودم من دکتر گفت ببند با شال آروم که شکم آویزون رو بخیه نیاد واگر نه شکم بند گفت لازم نیست

اگه سزاريني نبند ولي طبيعي مشكلي نداره ببندي

من سزارین بودم اولی رو ده روز شد بستم دومی هم سونو دادم نداشتم

نه اصلا ربطی نداره

خواهرم ۶ سال پیش از همون روز اول بست و خداروشکر مشکلی نداشت
منم بستم

اگ سزارین باشی عزیزم
طبیعی نه

سوال های مرتبط

مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی