عزیز دکتر برو این علائم 2تا نشانه داره یا بدنت عفونت کرده که تب لرز کردی
یا مال کم خونی شدید حتما قرص های آهن بخور
جای بخیه هات نگاه کن ببین عفونت نکرده
میگن تب شیرم میکنی..من ک حالم بد بود تبم میکردم چنتا پتو هم رو خودم مینداختم
عزیزم حتما خوتو گرم نگه نمیداری
کسی کهزایمانکرده باید شلوار جوراب گرم روسری
روی دهنشو؛ببنده؛؛باد ور نداره بدنش
لرز معمولا واسه جاری شدن شیرته
عوارض آمپوله ..... به مرور خوب میشی
غذای مقوی مولتی ویتامین.قرص آهن..استراحت کن..هشت روزنیس زایمان کردی میخای زود روبه راه بشی ..لرز بدن سرد شدن مال کم خونیه احتمالن
طبیعیه دیگه عزیزم زاچی فقط مواظب باش خودتو سرما ندی منم هرسری یکجورم دهنم خشک میشه حالم بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.