۱۰ پاسخ

شب تا صبح سرشو روغن گاو بزن

با روغن گاو سرشو چرب کن

مامان ملودی عجله نداشته باش
در میاد موهای گل دخترت

دختر منم عین دختر شماس😁❤️

منم‌پسرم مو نداشت زیاد حجمشون کمه دکتر گف شربت نئوزینک بدم

هیچی خودشون می ریزن دوباره در میان پسر من کلا کچله🤣

این سویق کامل کودک خیلیی خوبه

تصویر

اگه خودت یا همسرت موهای خوبی دارین اصلا نگران نباش، دختردایی من نوزادیش موهاش از بچه شما کمتر بود رسما کچل بود حالا بیا ببین چقد مو داره ماشاءالله
اصلا عجله نکن درمیاد

نوزاده هااا چه توقعی داری هیچی نمال هیچ کاری هم نکن ژن خانوادگی اگه پر مو باشید اوکی میشه

دخترمنم کچله تازه مودرمیاره🤣🤣🤣 روغن فندق کرچک میکشم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری