۳ پاسخ

زینک خوبه اگه مشکلی نداشته باشه بچه مث رفلاکس ولی از ۷ ماهگی شنیدم شروع میکنن دراومدن خوب میشه خیلی کوچولو بچه منم کمن

عزیزم روغن بادام شیرین زیتون نارگیل بزن قبل حمام ۲۰دقیقه بمونه ببرش بشورش خودمم دارم همین کارو میکنم

اگه رفلاکس نداره نئوزینک بذه

سوال های مرتبط