خانوما شیرخشک ۳ میگن دیگه هیچ خاصیتی نداره درست میگن؟؟؟

۹ پاسخ

حتی اینکه میگن ویتامین و مواد مغذی کمتری داره تا بچه گرسنه بشه زود زود و غذا بخوره هم ی باور غلطه کاری و کلسیم و پروتیینش چند برارشیر خشک ۲ هستش ی سرچی بکن خودت متوجه میشی

دقیقا کی گفته دوست دارم ببینمش

پروتئین ۳ بیشتر هست فقط انرژی و چربیش یه کوچولو کمتر هست.اونم آنچنان نیستا. من مقایسه کردم .

نه اصلا مگه میشه اونجوری باشه.فقط سطح ویتامیناشم نسبت به ۱و۲کمتر که اونم باید با غذا تامین بشه . اولویت بعد یک سالگی اول غذاست و بعد شیر

نبابا فقط نسبت ب شماره 2ویتامیناش کمتر میشه چون بالای یک ساله باید با غذا تامین بشه

نمی‌دونم هنوز ندادم

پ چرا میسازن پس چرا میخورن😁

ن بابا باور نکن

ن بابااااا چ حرفیه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۷ ماهگی