برای منم هست حتی الانم زیاده ترشح سفید بی بو شرتمم خیس میشه
من حدود ۲۰ روزه اینطوریم. چندروز پیش هم رفتم سونو، آب دور جنین نرمال بود. اگه کیسه اب بود که بعداز ۲۰ روز نشتی ، اب دور جنین خیلی کم میشد.
واسه منم دقیقا روی لباس زیر رد یه دایره آبه که وسطش ترشح سفیده بدون بود هست
منم دقیقا چند روزه اینجوری شدم وقتی ترشح میاد لباس زیرم خیلی خیس میشه
نه بی رنگو بو طبیعیه
کیسه آب شدید میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.