۳ پاسخ

رسپی سس
شیر یا آب
آرد یا نشاسته درت ولی نشاسته بهتره
پودر کاکائو
روغن
وانیل
شکر
پودر کاکائو و نشاسته رو الک می‌کنیم و همه ی موادو توی آب یا شیر میریزیم و قاطی می‌کنیم با همزن و میزاریم روی حرارت و مدام هم میزنیم تا جایی که این ترکیب غلیظ بشه. من چندتا شکلاتم داخلش انداختم.بعد که ولرم شد روی کیک ولرم میریزیم. قبلشم کیک رو سوراخ سوراخ می‌کنیم که سس به خورد کیک بره

دستور سس شکلاتی روش لطفااا
بح بحححح نوش جان 😍

وای به به
نوش جان

سوال های مرتبط