موندن که میمونه همیشه ولی یه مقدارش بعد ۸ماه جذب میشه میره باید بری تمدید کنی دوبارع بزنی که فرمش دوباره خوشگل شه
تا جایی که من میدونم ۲تا ۴ماه اگر رعایت کنی اب گرم چایی داغ غذای داغ .لب گرفتن ....این چیزا نباشه مینونه
اینجا لبام بدون ژله
من پارسال زدم هنوز مونده
یک سال میمونه حداقل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.