۵ پاسخ

موندن که میمونه همیشه ولی یه مقدارش بعد ۸ماه جذب میشه میره باید بری تمدید کنی دوبارع بزنی که فرمش دوباره خوشگل شه

تا جایی که من میدونم ۲تا ۴ماه اگر رعایت کنی اب گرم چایی داغ غذای داغ .لب گرفتن ....این چیزا نباشه مینونه

اینجا لبام بدون ژله

تصویر

من پارسال زدم هنوز مونده

یک سال میمونه حداقل

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۵ سالگی
مامان خانوم👩‍👧‍👦 مامان خانوم👩‍👧‍👦 ۴ سالگی