خوشگلا شما خودتون سیسمونی میخرین یا خانوادتون؟

۲۲ پاسخ

هنوز نخریدم والا 😂😂
ولی رسم سیسمونی بخرن برامون نداریم خودمون هزچس بخایم بخریم همونه خانواده هم دوس داشتشه باشه میده

بنظرم پدر مادر بچه هست،که باید براش وسیله بخرن،وظیفه پدر بزرگ مادربزرگش نیست
حالا اگه خواستن کمکی کنن،یا هدیه ای بدن،اونم بحثش جداست

ماهم خانواده خودم زحمت کشیدن خریدن...واقعا تو این وضعیت دستشون درد نکنه...

خودمون ما رسم نداریم کسی بخره

من کلا خودم گرفتم
رسم هم نداریم
مگه گناه کردن
این رسمای مسخره چیه

من خیلی سعی کردم خودمو شوهرم بگیریم مادرشوهرم نزاشت گفت رسمه🙄اگر قرار بر این بود خودمون دوتا بگیریم من واقعا با ۳۰ تومن جمع مبکردم ولی وقتی مادرشوهرم نزاشت منم گفتم نوه جفتتونه وظیفه جفت خانواده هاس
مادرشوهرم اینا تخت و کمد و کاغذ دیواری اتاقشو گرفتن مامانمم سیسمونی و گرفت

خونوادم زحمتشو کشیدن🥹

خانواده

من همسرم قبول نکرد خانوادم بگیرن خودمون گرفتیم

خانواده ام. کیه ک قدر بدونه

ما همرو خودمون خریدیم

خودمون گرفتیم
خانواده ها هدیه گرفتن

من کل سیسمونی رو خودم خریدم اینجوری خیالم هم راحت‌تره

بچه ی اولم رو خانوادم خودشون گرفتن الان دومی رو باردارم خودم میگیرم وسایل ضروری ولی میدونم مامانم طاقت نمیاره بازم وسیله میگیره براش

به نظرم رسم درستی نیست،اما سر بچه اولم مامانم به زور یه سری وسایلو خرید گفت خودمون دوست داریم وگرنه ما تصمیم داشتیم کل سیسمونیو خودم و همسرم بخریم

خانوادم زحمت کشیدن.یسری خورده ریزا رو هم خودم میخام بگیرم

خانواده

من سر اولی همه رو خودم خریدم
با اینکه مادرشوهرم هزار دفعه گفت ما رسم داریم سیسمونی مادر دختر بخره اما من محل ندادم
مامانم خودش دل بخواهی چند تا وسیله خریده بود پتو تشک لباس و ......


اینبار هم خودم همه رو خریدم البته سیسمونی کاملی نیست فقط در حد توان گرفتم
مادر شوهرم اینبار دیگه چیزی نگفت که چرا مادرت چیزی نخریده

خانواده م زحمتشو کشیدن

خانواده🥲

من تخت و کمد خودم گرفتم باقیش خانوادم

من خودم
واقعا این رسمارو اصلا قبول ندارم من بچه برای خودم آوردم چرا باید جورشو یکی دیگه بکشه

سوال های مرتبط