پسر من اوایل اینکار میکرد خیلی زیاد
هم پا هم دستاشو باهم مثل هواپیما
اما الان اینکار میکنه که بغل شه😐😐
پسر منم همینجوری میکنه
داره یاد میگیره سینه خیز بره
سینه خیزنمیره؟
بچه من اولش اینجوری بود و نمیخواست بمونه بعدش کم کم خودش دمر میشد خودش باید بخاد
چون دوس ندارن دمر بمونن میخان بلند شن
دخترمنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.