۷ پاسخ

پسر من اوایل اینکار میکرد خیلی زیاد
هم پا هم دستاشو باهم مثل هواپیما
اما الان اینکار میکنه که بغل شه😐😐

پسر منم همینجوری میکنه

داره یاد میگیره سینه خیز بره

سینه خیزنمیره؟

بچه من اولش اینجوری بود و نمیخواست بمونه بعدش کم کم خودش دمر میشد خودش باید بخاد

چون دوس ندارن دمر بمونن میخان بلند شن

دخترمنم

سوال های مرتبط