بچه تازع متولد شده هر دوساعت باید بهش شیر بدی حتی بیدار نشد باید دو ساعت دوساعت شیر بدی تا افت قند نداشته باشه . هر دوساعت پوشکشو عوض کن حتما . موقع بیدار شدن یکم بزار سینه تو مک بزنه تا شیر بیاد رو سینه هات بعدش شیر خشک خواستی بدی روی شیشه شیر زده ۳۰یک پیمانه بیشتر از ۳۰نده
عزیز رو قوطی نوشته .چون زیر یک ماه هست هر یک ساعت نیم تا دو ساعت شیر بده .تا زردی نگیره.
و چرا خودت شیر نداری ؟برو زیر دوش ولرم ماساژ بده
شیر خودت بعد از دوسه روز زیاد میشه،شیرخشک بدی سینت نمیگیره،بزار فردا پس فردا شیرت یهو زیاد میشه
الان درحد یه قاشق سینه ها شیر دارن همون کافیه برا نوزاد باید میک بزنه ک بیان
هر دو ساعت ۳۰ تا درست کنید دیگ هرچقدر خورد بهش بده
۶۰میدم بعضیا هم شیر خودم میدم
من هر دو ساعت یا سه ساعت هم شیر خودم هم خشک میدم
هر دو ساعت سی سیسی باید بدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.