خانما 17شهریور مشهد تجربه زایمان داشتین

۴ پاسخ

اره برا منم خیلی خوب بود اما دوستمو ک فرستادم گفتم برو برا من خوب بوده اون اذیت شد. اخه من ساکت بودم همه اومدن بهم کمک کردن اما اون یکم جیغ جیغو بوده اذیت شده

بله من عالی بود از همه نظر👍

خواهرشوهرم اونجا زایمان کرد راضی بود

آبجی ام اونجا زایمان کرد خیلی راضی بود عزیزم

سوال های مرتبط