خانومایی که زایمان طبیعی داشتین میشه از تجربه هاتون بگین 💓

۲ پاسخ

عالییییی .نیم شاعت درد کشیدم.بچه اومد بیرون.بعدش میتونی مسابقه دو بدی نه دردی داری نه مشکلی،به بچت میرسی.نیاز نداری کسی ازت پرستاری کنه.مراقبت های پاره شدن شکمم نداری

زایمان طبیعی درد داره باید ماما همراه حتما کمکت کنه راهنماییت کنه
بخصوص وقتی دردت شروع شده رو اون توپه بشینی بالا پایین کنی دردت و کم میکنه
بضی بیمارستانا حالا وان هم دارن چه بهنر میشینی دردت کمتر میشه
من اولی و که طبیعی زایمان کردم سر تیغ زدن واقعا درد داشت .حالا دومی ودوس دارم اپیدکرال کنم نمیدونم چجوریه

سوال های مرتبط